torstai 1. elokuuta 2013

Neiti nuhanenä ja uudet tuulet


Elokuu, ihan oikeasti? Mihin tää aika oikein menee? Tuntuu että viime elokuusta on ihan hetki ja toisaalta tuntuu että siitä on jo valovuosi.


Okei, toisaalta mä olen odottanut elokuuta 2013 varmaan viimeiset kaksi vuotta. Syy tähän on se, että mä aloitin tänään mun harjoittelun. Meille kuuluu opintoihin yksi harjoittelu, joka siis ajallisesti sijoittuu opintojen loppuvaiheseen ja kestää 5kk. Mun harjoittelun pitäisi siis olla pulkassa jouluun mennessä. Ja sit oisi enää jäljellä toi yksi kirosana eli gradu...


Yllättävän vähän jännitti etukäteen harjoittelun aloittaminen, mutta sitä enemmänkin pisti jännittämään eilen illalla kipeytynyt kurkku ja tukkoinen nenä. Miten ihminen voi saada flunssan keskellä kuuminta kesähellettä? Nähtävästi sekin on sitten mahdollista. Koitin vielä viime hetkellä pelastaa itseäni vetämällä kaikenmaailman vitamiineja joita kaapista löysin, mutta ei auttanut. Tänään hain kaupasta vielä sinkkiä, koska joskus jostain luin että sen pitäisi parantaa vastustuskykyä. Katotaan josko näillä lähtis olo paranemaan. Ja jos ei parane, niin onneksi mulla on vaan huominen päivä harjoittelua ennen viikonloppua.


Kuvituksena päivän asua. Tykkään niin älyttömästi tosta paidasta ja sen väristä. Ehdottoman hyvä löyty Cubuksen alennusmyynneistä. Mikä siinäki on, että kivoimmat vaatteet löytää aina silloin kun ei etsi mitään. Mun pitäisi muutenkin hamstrata tollaisia perusvaatteita lisää, varsinkin nyt kun töissä kuljen omissa vaatteissa. Työvaatteita ei silti ihan heti tuu ikävä, varsinkin kun edellisessä työpaikassa ne haisi aina "ihanasti" rasvalta.


Nyt hautaudun sohvalle tuijottamaan Hurjaa painonpudotusta. Oon ihan koukussa tähän! Chris Powell on mun uusi idoli. Ihanan positiivinen ja kannustava, mut silti tarpeeksi tiukka ja eteenpäin potkiva. Tarttis ittellekin löytää joku vastaava tapaus potkimaan persuksille ton liikkumisen suhteen... Mut murehditaan sitä sitten vasta kun tää flunssa on ohitse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti